Κοινωνικό
Κοραή 4 Προσβάσιμος χώρος
Ένα έργο της Αιμιλίας Βάλβη, συνδεδεμένο άμεσα με τον χώρο στον οποίο παρουσιάζεται, τον χώρο ιστορικής μνήμης 1941-1944, πρώην κρατητήρια της Γκεστάπο, παρουσιάζει η θεατρική εταιρία Πόλις. Το έργο μιλά για την αντίσταση του ανθρώπου σε κάθε μορφή απολυταρχισμού και ελέγχου από εξουσιαστικούς φορείς. Ποιες είναι οι επιλογές ζωής των κρατουμένων; Πως οδηγείτούνται στο να […]
Ένα έργο της Αιμιλίας Βάλβη, συνδεδεμένο άμεσα με τον χώρο στον οποίο παρουσιάζεται, τον χώρο ιστορικής μνήμης 1941-1944, πρώην κρατητήρια της Γκεστάπο, παρουσιάζει η θεατρική εταιρία Πόλις. Το έργο μιλά για την αντίσταση του ανθρώπου σε κάθε μορφή απολυταρχισμού και ελέγχου από εξουσιαστικούς φορείς. Ποιες είναι οι επιλογές ζωής των κρατουμένων; Πως οδηγείτούνται στο να εξοντώνονται ολοκληρωτικά; Πώς η ιστορία συναντά τη σημερινή αλήθεια, και ποια η σχέση της αλήθειας με το παρελθόν; Η παράσταση παρουσιάζεται με την μορφή ανοιχτών προβών, όπου ζητείται η ελεύθερη συμμετοχή του κοινού.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Αιμιλία Βάλβη
Σκηνοθεσία: Ελένη Γεωργοπούλου
Παίζουν: Μαρία Τσιμά, Αιμιλία Βάλβη, Κωσταντής Μιζάρας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
H 67η τελετή απονομής των Grammy Awards αποκλειστικά στην COSMOTE TV
Ο «Άγιος Παΐσιος» έχει επιστρέψει δυναμικά στις οθόνες μας – Όσα μας υπόσχεται ο β’ κύκλος
Από τον Όμηρο στο HoloLens: Αναπαραστάσεις της Σαμοθράκης σε μια έκθεση στην Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών
Γαλλικό Ινστιτούτο: Η ενημερωτική «Έκθεση για τις Σπουδές στη Γαλλία» δίνει ραντεβού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
“Ήταν μια υπέροχη φίλη”: Ο Μικ Τζάγκερ αποχαιρετά την σπουδαία Μαριάν Φέιθφουλ
Eurovision 2025: Όσα μάς άρεσαν και όσα μάς έλειψαν από τον Εθνικό Τελικό
Marianne Faithfull (1946-2025): Έφυγε από τη ζωή η υπέροχη Μαριάν Φέιθφουλ
Eurovision 2025: Η Klavdia η μεγάλη νικήτρια του Εθνικού Τελικού
Ανθή Ευστρατιάδου: Η προβολή δεν ήταν στα ζητούμενα μου
Κι όμως, η απιστία μπορεί ακόμη και να ωφελήσει έναν γάμο